Mini Misz-Masz
Data: 31 maja 2013
Miejsce: CH Blue City, Al. Jerozolimskie 179, Warszawa
Polska moda nie gryzie! Pod takim hasłem odbywają się targi ubrań i dodatków Misz-Masz. Nazwa, ani nietypowe jak na tego typu wydarzenie miejsce, nie są przypadkowe. Miszmasz kojarzy się z bałaganem, czyli właściwie dobrze obrazuje pojęcie większości Polaków o rodzimej modzie. Portale plotkarskie i kolorowe gazety dostarczają informacji z czerwonych dywanów i szaf celebrytów, w których nie brak wielkich nazwisk na metkach. Kojarzy się to z elitarnością, wysokimi cenami i ubraniami „na wielkie wyjście”. Misz-Masz wychodzi takim osobom naprzeciw i w otoczeniu popularnych sklepów sieciowych przekonuje, że można się ubrać u polskiego projektanta za rozsądną cenę. W dodatku chcemy pokazać, że dzięki zakupom u młodych twórców można wejść w posiadanie czegoś o wysokiej jakości, ciekawym wzornictwie i nadającego się nie tylko na specjalne okazje. Bezpośredni kontakt otwiera też możliwości dopasowania projektu, zamówienia czegoś specjalnego lub po prostu ciekawej rozmowy. Dzięki temu staramy się udowodnić, że można się ciekawie ubrać łącząc ubrania od polskich twórców z propozycjami sklepów sieciowych, wyglądać i czuć się świetnie nie wydając na ten cel fortuny.
Jak dotąd odbyło się pięć edycji, na każdej prezentowało się 50-60 wystawców z różnymi produktami. Ręcznie robione, skórzane buty, koronkowa bielizna, sportowe bluzy i dresy, kobiece sukienki, wyjściowa i codzienna biżuteria z różnych surowców, porcelana i dodatki do wystroju wnętrz. Tym razem szykujemy specjalną edycję z okazji Dnia Dziecka. Wyselekcjonowani wystawcy zaprezentują ubranka, akcesoria i zabawki dla dzieci, a także ubrania dla przyszłych mam. Będzie kolorowo i bardzo słodko. Doskonale wiemy, że zakupy zainteresują najbardziej mamy, więc nie zapominamy i najmłodszych. W specjalnym kąciku plastycznym będzie można pomalować buziaka, puścić wodze fantazji przy rysowaniu albo zajadać watę cukrową lub popcorn (albo wszystko na raz;).
Ta edycja będzie wyjątkowa też z innego względu. Przyłączamy się do zbierania na operację małego serduszka Toli. Wykryto u niej poważną wadę serca, która wymaga skomplikowanego i kosztownego leczenia. Na pierwszą operację udało się uzbierać, dlatego jeszcze w trakcie targów Tola i jej rodzice będą w Niemczech w szpitalu. Za rok niestety trzeba będzie zrobić następną operację i właśnie do niej chcemy się dołożyć. Zachęcamy naszych wystawców, żeby przekazali 5% Misz-Maszowego utargu lub wybraną sumę na ten cel. W trakcie targów będziemy sprzedawać też nasze torby, a cały z nich dochód przeznaczymy na serduszko Toli. Więcej informacji o akcji tutaj: http://www.corinfantis.org/index.php?news=227
Zachęcamy do odwiedzenia naszej strony na Facebooku, gdzie na bieżąco zamieszczamy informacje i listę wystawców:
https://www.facebook.com/MiszMasz.targi
https://www.facebook.com/events/565945266762195/
Informacje o organizatorkach:
Zuzanna Prusińska
Pomysłodawczyni Misz-Masz. Łączy studiowanie z pracą agencji mediów społecznościowych. W wolnych chwilach pisze bloga luźno traktującego o modzie, Zuzolińska (http://zuzolinska.blogspot.com/), z tego zrodziła się miłość do polskiej mody i chęć organizowania targów. W przyszłości w 100% chce się zająć Misz-Maszem, polską modą i być swoim szefem.
Maria Paluchiewicz
Studentka dwóch uczelni – im. Leona Koźmińskiego w Warszawie oraz University of Bradford w Wielkiej Brytanii. Do tego, żeby zająć się modą i związanymi z nią wydarzeniami doszła stopniowo. Lubi działać, dlatego po przejrzeniu swojego CV uznała, że nie będzie się już kierowała rozumem i wymaganiami rynku, tylko trzeba zawalczy o swoje pasje i tak związała się z Misz-Maszem. Zawsze uśmiechnięta!
Autorką prezentowanych wyżej zdjęć jest Anja Choluy.
Autorką logo jest Aleksandra Jurek, autorką grafiki jest Magdalena Barcik.
Mini Misz-Masz
Data: 31 maja 2013
Miejsce: CH Blue City, Al. Jerozolimskie 179, Warszawa
Polska moda nie gryzie! Pod takim hasłem odbywają się targi ubrań i dodatków Misz-Masz. Nazwa, ani nietypowe jak na tego typu wydarzenie miejsce, nie są przypadkowe. Miszmasz kojarzy się z bałaganem, czyli właściwie dobrze obrazuje pojęcie większości Polaków o rodzimej modzie. Portale plotkarskie i kolorowe gazety dostarczają informacji z czerwonych dywanów i szaf celebrytów, w których nie brak wielkich nazwisk na metkach. Kojarzy się to z elitarnością, wysokimi cenami i ubraniami „na wielkie wyjście”. Misz-Masz wychodzi takim osobom naprzeciw i w otoczeniu popularnych sklepów sieciowych przekonuje, że można się ubrać u polskiego projektanta za rozsądną cenę. W dodatku chcemy pokazać, że dzięki zakupom u młodych twórców można wejść w posiadanie czegoś o wysokiej jakości, ciekawym wzornictwie i nadającego się nie tylko na specjalne okazje. Bezpośredni kontakt otwiera też możliwości dopasowania projektu, zamówienia czegoś specjalnego lub po prostu ciekawej rozmowy. Dzięki temu staramy się udowodnić, że można się ciekawie ubrać łącząc ubrania od polskich twórców z propozycjami sklepów sieciowych, wyglądać i czuć się świetnie nie wydając na ten cel fortuny.
Jak dotąd odbyło się pięć edycji, na każdej prezentowało się 50-60 wystawców z różnymi produktami. Ręcznie robione, skórzane buty, koronkowa bielizna, sportowe bluzy i dresy, kobiece sukienki, wyjściowa i codzienna biżuteria z różnych surowców, porcelana i dodatki do wystroju wnętrz. Tym razem szykujemy specjalną edycję z okazji Dnia Dziecka. Wyselekcjonowani wystawcy zaprezentują ubranka, akcesoria i zabawki dla dzieci, a także ubrania dla przyszłych mam. Będzie kolorowo i bardzo słodko. Doskonale wiemy, że zakupy zainteresują najbardziej mamy, więc nie zapominamy i najmłodszych. W specjalnym kąciku plastycznym będzie można pomalować buziaka, puścić wodze fantazji przy rysowaniu albo zajadać watę cukrową lub popcorn (albo wszystko na raz;).
Ta edycja będzie wyjątkowa też z innego względu. Przyłączamy się do zbierania na operację małego serduszka Toli. Wykryto u niej poważną wadę serca, która wymaga skomplikowanego i kosztownego leczenia. Na pierwszą operację udało się uzbierać, dlatego jeszcze w trakcie targów Tola i jej rodzice będą w Niemczech w szpitalu. Za rok niestety trzeba będzie zrobić następną operację i właśnie do niej chcemy się dołożyć. Zachęcamy naszych wystawców, żeby przekazali 5% Misz-Maszowego utargu lub wybraną sumę na ten cel. W trakcie targów będziemy sprzedawać też nasze torby, a cały z nich dochód przeznaczymy na serduszko Toli. Więcej informacji o akcji tutaj: http://www.corinfantis.org/index.php?news=227
Zachęcamy do odwiedzenia naszej strony na Facebooku, gdzie na bieżąco zamieszczamy informacje i listę wystawców:
https://www.facebook.com/MiszMasz.targi
https://www.facebook.com/events/565945266762195/
Informacje o organizatorkach:
Zuzanna Prusińska
Pomysłodawczyni Misz-Masz. Łączy studiowanie z pracą agencji mediów społecznościowych. W wolnych chwilach pisze bloga luźno traktującego o modzie, Zuzolińska (http://zuzolinska.blogspot.com/), z tego zrodziła się miłość do polskiej mody i chęć organizowania targów. W przyszłości w 100% chce się zająć Misz-Maszem, polską modą i być swoim szefem.
Maria Paluchiewicz
Studentka dwóch uczelni – im. Leona Koźmińskiego w Warszawie oraz University of Bradford w Wielkiej Brytanii. Do tego, żeby zająć się modą i związanymi z nią wydarzeniami doszła stopniowo. Lubi działać, dlatego po przejrzeniu swojego CV uznała, że nie będzie się już kierowała rozumem i wymaganiami rynku, tylko trzeba zawalczy o swoje pasje i tak związała się z Misz-Maszem. Zawsze uśmiechnięta!
Autorką prezentowanych wyżej zdjęć jest Anja Choluy.
Autorką logo jest Aleksandra Jurek, autorką grafiki jest Magdalena Barcik.