Lidl Polska już po raz trzeci z rzędu został wyróżniony prestiżowym tytułem Kryształowej Marki Godnej Zaufania w corocznym plebiscycie wydawnictwa Reader’s Digest. European Trusted Brands to jedno z największych badań konsumenckich przeprowadzanych w Europie, a jego celem jest wyłonienie najbardziej zaufanych marek w różnych kategoriach. O przyznaniu nagrody decydują konsumenci, a według nich, w kategorii Sklep spożywczy, Lidl jest bez wątpienia Marką Godną Zaufania.
Marki oceniano według pięciu kryteriów: jakości, stosunku wartości do ceny, zrozumienia potrzeb klienta, silnego wizerunku oraz odpowiedzialności społecznej. Te marki, które w danej kategorii zdobyły najwyższą ilość punktów, wyróżniono Kryształowym Godłem.
Lidl zdobył ponad 23 punkty na 25 możliwych plasując się na pozycji lidera w swojej kategorii. Tegoroczne badanie potwierdziło to, na co wskazywały wyniki z lat poprzednich – jakość i stosunek wartości do ceny to atrybuty wyróżniające markę Lidl na tle konkurencji.
– Wyróżnienie tytułem Kryształowej Marki Godnej Zaufania jest dla nas bardzo ważne z uwagi na rolę konsumentów w procesie jego przyznawania. To dla nas sygnał, że doceniają oni nasze działania, mające na celu oferowanie im najlepszych jakościowo produktów w atrakcyjnych cenach – mówi Anna Biskup, PR Manager Lidl Polska – w badaniach jakościowych Lidl wypada bardzo dobrze, niezmiennie utrzymując wysoką pozycję,
na co każdego dnia pracuje ponad 12 000 pracowników naszej firmy.
European Trusted Brands to jedno z największych badań konsumenckich w Europie. Jego organizatorem jest Reader’s Digest, a po raz pierwszy przeprowadzono je w 2001 roku. Tegoroczna trzynasta już edycja badania została przeprowadzona w 12 krajach europejskich. Badanie realizowano metodą kwestionariusza on-line lub wywiadów pocztowych. Jak co roku próba została dobrana tak, aby odzwierciedlała szeroki profil badanej populacji.
źródło: www.netpr.pl
Lidl Polska już po raz trzeci z rzędu został wyróżniony prestiżowym tytułem Kryształowej Marki Godnej Zaufania w corocznym plebiscycie wydawnictwa Reader’s Digest. European Trusted Brands to jedno z największych badań konsumenckich przeprowadzanych w Europie, a jego celem jest wyłonienie najbardziej zaufanych marek w różnych kategoriach. O przyznaniu nagrody decydują konsumenci, a według nich, w kategorii Sklep spożywczy, Lidl jest bez wątpienia Marką Godną Zaufania.
Marki oceniano według pięciu kryteriów: jakości, stosunku wartości do ceny, zrozumienia potrzeb klienta, silnego wizerunku oraz odpowiedzialności społecznej. Te marki, które w danej kategorii zdobyły najwyższą ilość punktów, wyróżniono Kryształowym Godłem.
Lidl zdobył ponad 23 punkty na 25 możliwych plasując się na pozycji lidera w swojej kategorii. Tegoroczne badanie potwierdziło to, na co wskazywały wyniki z lat poprzednich – jakość i stosunek wartości do ceny to atrybuty wyróżniające markę Lidl na tle konkurencji.
– Wyróżnienie tytułem Kryształowej Marki Godnej Zaufania jest dla nas bardzo ważne z uwagi na rolę konsumentów w procesie jego przyznawania. To dla nas sygnał, że doceniają oni nasze działania, mające na celu oferowanie im najlepszych jakościowo produktów w atrakcyjnych cenach – mówi Anna Biskup, PR Manager Lidl Polska – w badaniach jakościowych Lidl wypada bardzo dobrze, niezmiennie utrzymując wysoką pozycję,
na co każdego dnia pracuje ponad 12 000 pracowników naszej firmy.
European Trusted Brands to jedno z największych badań konsumenckich w Europie. Jego organizatorem jest Reader’s Digest, a po raz pierwszy przeprowadzono je w 2001 roku. Tegoroczna trzynasta już edycja badania została przeprowadzona w 12 krajach europejskich. Badanie realizowano metodą kwestionariusza on-line lub wywiadów pocztowych. Jak co roku próba została dobrana tak, aby odzwierciedlała szeroki profil badanej populacji.
źródło: www.netpr.pl