Klienci już po raz piąty docenili pracowników salonów Empik. Firma zdobyła tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi 2013 w kategorii: prasa, książki, multimedia i uzyskała wskaźnik satysfakcji konsumentów na poziomie 87,4%. Podczas VI edycji Polskiego Programu Jakość Obsługi odbiorcy wyróżnili 100 najbardziej przyjaznych firm w Polsce.
Na podstawie wszystkich opinii wydanych przez 3,5 milionowe grono jurorów (tylu unikalnych konsumentów zarejestrowanych jest na platformie jakosobslugi.pl) wyłaniani są liderzy w poszczególnych branżach, którzy otrzymują prestiżowe wyróżnienie – Gwiazdy Jakości Obsługi, które zastąpiło dotychczasowe Godło Jakości Obsługi. W tym roku w plebiscycie wzięło udział 25 tys. firm, z 200 branż.
To trwające przez 365 dni w roku badanie, ma na celu poprawę jakości obsługi w polskich firmach i nawiązanie dialogu z konsumentami. Dzieląc się swoimi opiniami, konsumenci służą radą innym oraz wskazują firmom kierunek, w którym powinny podążać.
Klienci już po raz piąty docenili pracowników salonów Empik. Firma zdobyła tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi 2013 w kategorii: prasa, książki, multimedia i uzyskała wskaźnik satysfakcji konsumentów na poziomie 87,4%. Podczas VI edycji Polskiego Programu Jakość Obsługi odbiorcy wyróżnili 100 najbardziej przyjaznych firm w Polsce.
Na podstawie wszystkich opinii wydanych przez 3,5 milionowe grono jurorów (tylu unikalnych konsumentów zarejestrowanych jest na platformie jakosobslugi.pl) wyłaniani są liderzy w poszczególnych branżach, którzy otrzymują prestiżowe wyróżnienie – Gwiazdy Jakości Obsługi, które zastąpiło dotychczasowe Godło Jakości Obsługi. W tym roku w plebiscycie wzięło udział 25 tys. firm, z 200 branż.
To trwające przez 365 dni w roku badanie, ma na celu poprawę jakości obsługi w polskich firmach i nawiązanie dialogu z konsumentami. Dzieląc się swoimi opiniami, konsumenci służą radą innym oraz wskazują firmom kierunek, w którym powinny podążać.