Badania potwierdzają, że jednym z głównych czynników, mających wpływ na wybór mleka modyfikowanego przez młode mamy, jest jego dostępność. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów, producent mleka modyfikowanego Enfamil rozszerza dystrybucję o kolejną sieć sprzedaży. Od kwietnia br. produkty marki Enfamil będzie można nabyć w hipermarketach TESCO w całej Polsce.
Z badań przeprowadzonych w październiku 2012 roku na zlecenie producenta mleka modyfikowanego Enfamil – firmy Mead Johnson Nutrition – wynika, że jednym z czterech głównych czynników, mających wpływ na wybór mleka modyfikowanego przez młode mamy jest jego dostępność (13,3%)*. Ponadto okazało się, że prawie 1/5 przebadanych mam kupuje mleko modyfikowane w sieci TESCO. Jednym z najczęściej wybieranych miejsc zakupu mleka są także apteki (24,8%) oraz sieć drogerii Rossmann (30,3%).
Do tej pory oferta marki Enfamil dostępna była wyłącznie w aptekach i drogeriach Rossmann na terenie całej Polski. Począwszy od 22 kwietnia br. producent mleka rozszerza dystrybucję o największe hipermarkety TESCO w Polsce.
W związku z wejściem do sieci TESCO, Mead Jonhson Nutrition zaplanował szereg inicjatyw skierowanych do młodych mam. Enfamil aktywnie włączy się w organizację wydarzenia o nazwie TESCO Baby Festival, podczas którego na całe rodziny czekać będzie szereg niespodzianek i atrakcji. Więcej informacji o wybranych akcjach znaleźć będzie można na stronach www.enfamil.pl oraz www.tesco.pl.
W wybranych hipermarketach odbędzie się również weekend z położnymi, podczas którego udzielać będą one bezpłatnych konsultacji z zakresu żywienia i pielęgnacji niemowląt. Ponad 90 % matek przyznaje bowiem, że prawidłowe żywienie ma znaczący, pozytywny wpływ na rozwój dziecka. Wg badań Mead Johnson Nutrition prawie 70 % kobiet wie też, co to jest kwas DHA (Omega 3) i zdaje sobie sprawę z jego znaczenia. Ankietowane są świadome, jak ogromny wpływ ma ten wielonienasycony kwas tłuszczowy – występujący również naturalnie w mleku matki – na rozwój wzroku i mózgu.
Enfamil to pierwsze i jedyne na polskim rynku mleko modyfikowane, które zawiera LIPIL, czyli mieszankę kwasów tłuszczowych DHA i ARA w proporcjach i ilościach wzorowanych na mleku matki. Badania naukowe udowodniły, że kwas DHA zawarty w LIPILU korzystnie wpływa na ostrość widzenia. Potwierdzają to dowody naukowe, uzyskane z badań klinicznych oraz pozytywna opinia Europejskiego Urzędu ds. Bezpieczeństwa Żywności (EFSA) dla wpływu 0,3% DHA na rozwój ostrości widzenia.
* Anonimowe ankiety przeprowadzono w grupie 566 matek w różnym wieku (18-40 r.ż.) zamieszkujących zarówno wsi, jak i miasta powyżej 500 000 mieszkańców na terenie całej Polski. Badania przeprowadził dom mediowy Carat Polska w październiku 2012 roku.
Badania potwierdzają, że jednym z głównych czynników, mających wpływ na wybór mleka modyfikowanego przez młode mamy, jest jego dostępność. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów, producent mleka modyfikowanego Enfamil rozszerza dystrybucję o kolejną sieć sprzedaży. Od kwietnia br. produkty marki Enfamil będzie można nabyć w hipermarketach TESCO w całej Polsce.
Z badań przeprowadzonych w październiku 2012 roku na zlecenie producenta mleka modyfikowanego Enfamil – firmy Mead Johnson Nutrition – wynika, że jednym z czterech głównych czynników, mających wpływ na wybór mleka modyfikowanego przez młode mamy jest jego dostępność (13,3%)*. Ponadto okazało się, że prawie 1/5 przebadanych mam kupuje mleko modyfikowane w sieci TESCO. Jednym z najczęściej wybieranych miejsc zakupu mleka są także apteki (24,8%) oraz sieć drogerii Rossmann (30,3%).
Do tej pory oferta marki Enfamil dostępna była wyłącznie w aptekach i drogeriach Rossmann na terenie całej Polski. Począwszy od 22 kwietnia br. producent mleka rozszerza dystrybucję o największe hipermarkety TESCO w Polsce.
W związku z wejściem do sieci TESCO, Mead Jonhson Nutrition zaplanował szereg inicjatyw skierowanych do młodych mam. Enfamil aktywnie włączy się w organizację wydarzenia o nazwie TESCO Baby Festival, podczas którego na całe rodziny czekać będzie szereg niespodzianek i atrakcji. Więcej informacji o wybranych akcjach znaleźć będzie można na stronach www.enfamil.pl oraz www.tesco.pl.
W wybranych hipermarketach odbędzie się również weekend z położnymi, podczas którego udzielać będą one bezpłatnych konsultacji z zakresu żywienia i pielęgnacji niemowląt. Ponad 90 % matek przyznaje bowiem, że prawidłowe żywienie ma znaczący, pozytywny wpływ na rozwój dziecka. Wg badań Mead Johnson Nutrition prawie 70 % kobiet wie też, co to jest kwas DHA (Omega 3) i zdaje sobie sprawę z jego znaczenia. Ankietowane są świadome, jak ogromny wpływ ma ten wielonienasycony kwas tłuszczowy – występujący również naturalnie w mleku matki – na rozwój wzroku i mózgu.
Enfamil to pierwsze i jedyne na polskim rynku mleko modyfikowane, które zawiera LIPIL, czyli mieszankę kwasów tłuszczowych DHA i ARA w proporcjach i ilościach wzorowanych na mleku matki. Badania naukowe udowodniły, że kwas DHA zawarty w LIPILU korzystnie wpływa na ostrość widzenia. Potwierdzają to dowody naukowe, uzyskane z badań klinicznych oraz pozytywna opinia Europejskiego Urzędu ds. Bezpieczeństwa Żywności (EFSA) dla wpływu 0,3% DHA na rozwój ostrości widzenia.
* Anonimowe ankiety przeprowadzono w grupie 566 matek w różnym wieku (18-40 r.ż.) zamieszkujących zarówno wsi, jak i miasta powyżej 500 000 mieszkańców na terenie całej Polski. Badania przeprowadził dom mediowy Carat Polska w październiku 2012 roku.