Już w czwartek 21 marca 2013 r. o godzinie 10:00 na Placu Defilad w Warszawie stanie „SOS Wioska Dziecięca”. Happening organizowany jest w ramach akcji Stowarzyszenia „Namalujmy dzieciom lepszą przyszłość”.
Ambasadorka Stowarzyszenia Natalia Kukulska wraz z podopiecznymi SOS Wioski Dziecięcej w Siedlcach pokoloruje 4 wioskowe domy jako symbol 4 SOS Wiosek Dziecięcych w Polsce. Do zabawy będą mogli również przyłączyć się warszawiacy i kreatywnie spędzić Pierwszy Dzień Wiosny. Efekt pracy będzie można podziwiać przez kilka kolejnych dni, jako niestandardowy nośnik reklamowy projektu zachęcającego do przekazania 1% podatku na rzecz Stowarzyszenia.
Podczas trwania imprezy będzie można posłuchać gry na bębnach w wykonaniu podopiecznych Stowarzyszenia, zagrać w piłkę na boisku pneumatycznym lub minigolfa. Dla najmłodszych przygotowano oddzielną strefę, do której dzieci zostaną zaproszone by namalować obrazki.
Planowane przedsięwzięcie to doskonała alternatywa spędzenia „dnia wagarowicza” i zaangażowania się w pomoc najbardziej potrzebującym. Happening ma zachęcić do rozmowy o sytuacji porzuconych i osieroconych dzieci w Polsce oraz do przekazania 1% podatku na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce.
Partnerami akcji są: Triton Development S.A. działający na rynku budownictwa mieszkaniowego w województwie mazowieckim, Salon KIA w Warszawie przy ul. Grójeckiej 194, firma Trodat, wyłączny dystrybutor markerów Posca by Uni Mitsubishi Pencil oraz agencja eventowa Prowokator odpowiedzialna za organizację imprezy.
***
Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce w Polsce to organizacja dobroczynna, która działa na rzecz umacniania rodzin zagrożonych rozpadem oraz opiekuje się opuszczonymi i osieroconymi dziećmi. Wykorzystując międzynarodowe doświadczenie, z powodzeniem realizujemy swoją misję w Polsce już od prawie 29 lat.
Już w czwartek 21 marca 2013 r. o godzinie 10:00 na Placu Defilad w Warszawie stanie „SOS Wioska Dziecięca”. Happening organizowany jest w ramach akcji Stowarzyszenia „Namalujmy dzieciom lepszą przyszłość”.
Ambasadorka Stowarzyszenia Natalia Kukulska wraz z podopiecznymi SOS Wioski Dziecięcej w Siedlcach pokoloruje 4 wioskowe domy jako symbol 4 SOS Wiosek Dziecięcych w Polsce. Do zabawy będą mogli również przyłączyć się warszawiacy i kreatywnie spędzić Pierwszy Dzień Wiosny. Efekt pracy będzie można podziwiać przez kilka kolejnych dni, jako niestandardowy nośnik reklamowy projektu zachęcającego do przekazania 1% podatku na rzecz Stowarzyszenia.
Podczas trwania imprezy będzie można posłuchać gry na bębnach w wykonaniu podopiecznych Stowarzyszenia, zagrać w piłkę na boisku pneumatycznym lub minigolfa. Dla najmłodszych przygotowano oddzielną strefę, do której dzieci zostaną zaproszone by namalować obrazki.
Planowane przedsięwzięcie to doskonała alternatywa spędzenia „dnia wagarowicza” i zaangażowania się w pomoc najbardziej potrzebującym. Happening ma zachęcić do rozmowy o sytuacji porzuconych i osieroconych dzieci w Polsce oraz do przekazania 1% podatku na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce.
Partnerami akcji są: Triton Development S.A. działający na rynku budownictwa mieszkaniowego w województwie mazowieckim, Salon KIA w Warszawie przy ul. Grójeckiej 194, firma Trodat, wyłączny dystrybutor markerów Posca by Uni Mitsubishi Pencil oraz agencja eventowa Prowokator odpowiedzialna za organizację imprezy.
***
Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce w Polsce to organizacja dobroczynna, która działa na rzecz umacniania rodzin zagrożonych rozpadem oraz opiekuje się opuszczonymi i osieroconymi dziećmi. Wykorzystując międzynarodowe doświadczenie, z powodzeniem realizujemy swoją misję w Polsce już od prawie 29 lat.