Konkurs skierowany był do osób chcących sprawdzić się w roli copywritera. Polegał na stworzeniu hasła reklamowego najlepiej odzwieciedlajacego działanlość marki Igruszka.pl. Wszystkie nadesłane prace zostały rozpatrzone pod kątem wykorzystania dla sklepu internetowego. Trzema głównymi nagrodami były zestawy pędzli firmy Artdeco. Komisja przyznała również 10 wyróżnień, zestawów tuszu i eyelinera marki Grashka. Konkurs zorganizowano po raz pierwszy, a jej organizatorem była firma Igruszka.pl oraz obsługująca agencja InnovationPR.
Komisja oceniała slogany reklamowe nadesłane przez Uczestników według własnego uznania, uwzględniając: łatwość rozpoznania i zapamiętania, kreatywność, odniesienie do profilu działalności sklepu www.igruszka.pl oraz pozytywność skojarzeń.
Werdyktem jury konkurs wygrały 3 slogany:
1. Igruszka z makijażem Ci do twarzy,
2. Z miłości do kobiecego piękna i perfekcyjnego makijażu,
3. Igruszka – i piękno przestaje być marzeniem.
Doceniając różne koncepcje wszystkich uczestników przyznano również 10 nagród wyróżnień. Ogłoszenie wyników znajduje się na stronie: http://www.igruszka.pl
Organizatorzy zgodnie oceniają, że wszyscy uczestnicy doskonale poradzili sobie z założeniem pozytywnych skojarzeń i identyfikacji sloganu z działalnością sklepu. Każdy z przesłanych pomysłów wyróżniał się indywidualnością i oryginalnością.
Igruszka – to specjalistyczny sklep internetowy oferujący kosmetyki kolorowe cenionych marek oraz akcesoria do makijażu. Z myślą o dobrej jakości produktów od 5 lat www.igruszka.pl buduje zaufanie Klientów oferując wygodne i szybkie zakupy oraz kameralną i profesjonalną obsługę. Stawiając na sprawdzone receptury oraz szczegółowo wyselekcjonowane składniki firma dodatkowo stworzyła i rozwija własną markę kosmetyków kolorowych – Grashka. Starannie dobrana kompozycja i paleta barw pozwala w pełni podkreślić naturalne piękno. Odpowiednio wyselekcjonowane produkty oferowane w sklepie www.igruszka.pl umożliwiają wykonanie idealnego makijażu.
Konkurs skierowany był do osób chcących sprawdzić się w roli copywritera. Polegał na stworzeniu hasła reklamowego najlepiej odzwieciedlajacego działanlość marki Igruszka.pl. Wszystkie nadesłane prace zostały rozpatrzone pod kątem wykorzystania dla sklepu internetowego. Trzema głównymi nagrodami były zestawy pędzli firmy Artdeco. Komisja przyznała również 10 wyróżnień, zestawów tuszu i eyelinera marki Grashka. Konkurs zorganizowano po raz pierwszy, a jej organizatorem była firma Igruszka.pl oraz obsługująca agencja InnovationPR.
Komisja oceniała slogany reklamowe nadesłane przez Uczestników według własnego uznania, uwzględniając: łatwość rozpoznania i zapamiętania, kreatywność, odniesienie do profilu działalności sklepu www.igruszka.pl oraz pozytywność skojarzeń.
Werdyktem jury konkurs wygrały 3 slogany:
1. Igruszka z makijażem Ci do twarzy,
2. Z miłości do kobiecego piękna i perfekcyjnego makijażu,
3. Igruszka – i piękno przestaje być marzeniem.
Doceniając różne koncepcje wszystkich uczestników przyznano również 10 nagród wyróżnień. Ogłoszenie wyników znajduje się na stronie: http://www.igruszka.pl
Organizatorzy zgodnie oceniają, że wszyscy uczestnicy doskonale poradzili sobie z założeniem pozytywnych skojarzeń i identyfikacji sloganu z działalnością sklepu. Każdy z przesłanych pomysłów wyróżniał się indywidualnością i oryginalnością.
Igruszka – to specjalistyczny sklep internetowy oferujący kosmetyki kolorowe cenionych marek oraz akcesoria do makijażu. Z myślą o dobrej jakości produktów od 5 lat www.igruszka.pl buduje zaufanie Klientów oferując wygodne i szybkie zakupy oraz kameralną i profesjonalną obsługę. Stawiając na sprawdzone receptury oraz szczegółowo wyselekcjonowane składniki firma dodatkowo stworzyła i rozwija własną markę kosmetyków kolorowych – Grashka. Starannie dobrana kompozycja i paleta barw pozwala w pełni podkreślić naturalne piękno. Odpowiednio wyselekcjonowane produkty oferowane w sklepie www.igruszka.pl umożliwiają wykonanie idealnego makijażu.