Z okazji 25. rocznicy wydania kultowego albumu „Bad” Michaela Jacksona, Pepsi przygotowała dla swoich fanów mnóstwo dobrej zabawy i unikalnych gadżetów związanych
z twórczością Króla Popu. Pliki muzyczne, albumy „Bad 25”, limitowane koszulki
z wizerunkiem muzyka, legendarne skórzane kurtki „Bad”, a przede wszystkim wyjazd
do Londynu na Michael Jackson The Immortal World Tour by Cirque du Soleil, czekają
na wyciągnięcie ręki. Wystarczy odwiedzić profil Pepsi na Facebooku i spróbować swoich sił
w jednym z dwóch konkursów.
Żaden fan Michaela Jacksona nie może przegapić niepowtarzalnej szansy na zdobycie limitowanych gadżetów upamiętniających jego twórczość i 25. rocznicę wydania albumu „Bad”. Teraz jest
to wyjątkowo proste, należy jedynie pić Pepsi z kolekcjonerskiej serii puszek i skorzystać ze specjalnej aplikacji „King of Pop” na profilu Pepsi na Facebooku.
25 lat temu pytanie „Who’s Bad?” stało się kultowym hasłem pokolenia „Pepsi Generation”, dlatego właśnie pierwszy konkurs nazwano – „Who’s Bad?”. Aby włączyć się do zabawy i wygrać utwory mp3
z remixami z płyty „Bad 25” uczestnik musi cofnąć się o 25 lat na facebookowej osi czasu Pepsi i odnaleźć słowo-klucz ukryte w grafice. Aby grać dalej o limitowane koszulki Pepsi z wizerunkiem Michaela Jacksona i albumy „Bad 25” trzeba wymyślić hasło z użyciem słowa-klucza oraz dodać zdjęcie jednej
z puszek Pepsi z limitowanej serii z wizerunkiem Króla Popu.
Dla najwierniejszych fanów Michaela Jacksona Pepsi przygotowała konkurs – „Who’s really, really Bad?”, w którym można wygrać kultowe skórzane kurtki zaprojektowane specjalnie dla ekipy pracującej 25 lat temu przy historycznej trasie koncertowej „Bad” Michaela Jacksona! Bez wątpienia największą atrakcją są jednak dwa dwuosobowe wyjazdy na niesamowity występ Michael Jackson The Immortal World Tour by Cirque du Soleil! Koncert odbędzie się 19 października br. na The O2 Arena w Londynie! Aby zdobyć skórzaną kurtkę „Bad” lub dwuosobowy bilet na koncert wystarczy przesłać zdjęcie z kolekcją trzech różnych puszek Pepsi z limitowanej edycji.
W 25. rocznicę wydania albumu „Bad” Pepsi oddaje hołd twórczości Michaela Jacksona i wprowadza na rynek limitowaną edycję puszek z podobiznami Króla Popu. Kolekcjonerska seria Pepsi, która przedstawia trzy wizerunki Michaela w charakterystycznych dla niego pozach, jest od początku września dostępna w Polsce.
Michael Jackson od początku swojej kariery był ściśle związany z Pepsi – już w 1983 roku wystąpił
w kultowej reklamie „Pepsi Generation”, a rok później jego wizerunek po raz pierwszy pojawił się na limitowanej serii puszek. W 1987 roku światło dzienne ujrzał bestsellerowy album „Bad”, który w niecały miesiąc po premierze trafił na szczyt amerykańskiej listy przebojów. Michael osobiście zaśpiewał i zatańczył tytułowy kawałek „Bad” w spocie Pepsi „The Magic Begins”.
Aplikację konkursową „King of Pop” na Facebooku przygotowała Agencja Digital One.
Aby wygrać nagrody wystarczy odwiedzić profil Pepsi na Facebooku i wziąć udział w konkursach: https://www.facebook.com/PEPSIpl.
Więcej informacji na temat Pepsi znajduje się na stronie www.pepsi.pl.
O firmie PepsiCo
W swoim globalnym portfolio obejmującym marki artykułów żywnościowych i napojów, PepsiCo posiada 22 różne linie produktów, z których każdy generuje w ciągu roku sprzedaż detaliczną na poziomie ponad miliarda dolarów. Nasze główne przedsiębiorstwa wytwarzają również setki innych pożywnych, smacznych artykułów żywnościowych i napojów, które niosą radość konsumentom na całym świecie. Przy średniorocznych przychodach sięgających ponad 65 mld dolarów, wszystkich pracowników PepsiCo łączy wyjątkowe zaangażowanie w sprawy zrównoważonego rozwoju pod hasłem „Performance with Purpose”. Starając się oferować szeroki wybór zdrowych, łatwo dostępnych i przynoszących radość produktów, ograniczając swój wpływ na środowisko naturalne, redukując zużycie wody, energii oraz ilość opakowań, zapewniając znakomite warunki pracy naszym współpracownikom, szanując, wspierając i inwestując w rozwój społeczności lokalnych, gdzie działamy. Więcej informacji nt. PepsiCo jest dostępnych na globalnej stronie pod adresem www.pepsico.com oraz na polskiej stronie firmy www.pepsicopoland.com
Odwiedź PepsiCo na:
• Twitter (@PepsiCo)
• Facebook (@http://www.facebook.com/PepsiCoPolska)
• PepsiCo Blogs
• PepsiCo Press Releases
• PepsiCo Multimedia
• PepsiCo Videos
Z okazji 25. rocznicy wydania kultowego albumu „Bad” Michaela Jacksona, Pepsi przygotowała dla swoich fanów mnóstwo dobrej zabawy i unikalnych gadżetów związanych
z twórczością Króla Popu. Pliki muzyczne, albumy „Bad 25”, limitowane koszulki
z wizerunkiem muzyka, legendarne skórzane kurtki „Bad”, a przede wszystkim wyjazd
do Londynu na Michael Jackson The Immortal World Tour by Cirque du Soleil, czekają
na wyciągnięcie ręki. Wystarczy odwiedzić profil Pepsi na Facebooku i spróbować swoich sił
w jednym z dwóch konkursów.
Żaden fan Michaela Jacksona nie może przegapić niepowtarzalnej szansy na zdobycie limitowanych gadżetów upamiętniających jego twórczość i 25. rocznicę wydania albumu „Bad”. Teraz jest
to wyjątkowo proste, należy jedynie pić Pepsi z kolekcjonerskiej serii puszek i skorzystać ze specjalnej aplikacji „King of Pop” na profilu Pepsi na Facebooku.
25 lat temu pytanie „Who’s Bad?” stało się kultowym hasłem pokolenia „Pepsi Generation”, dlatego właśnie pierwszy konkurs nazwano – „Who’s Bad?”. Aby włączyć się do zabawy i wygrać utwory mp3
z remixami z płyty „Bad 25” uczestnik musi cofnąć się o 25 lat na facebookowej osi czasu Pepsi i odnaleźć słowo-klucz ukryte w grafice. Aby grać dalej o limitowane koszulki Pepsi z wizerunkiem Michaela Jacksona i albumy „Bad 25” trzeba wymyślić hasło z użyciem słowa-klucza oraz dodać zdjęcie jednej
z puszek Pepsi z limitowanej serii z wizerunkiem Króla Popu.
Dla najwierniejszych fanów Michaela Jacksona Pepsi przygotowała konkurs – „Who’s really, really Bad?”, w którym można wygrać kultowe skórzane kurtki zaprojektowane specjalnie dla ekipy pracującej 25 lat temu przy historycznej trasie koncertowej „Bad” Michaela Jacksona! Bez wątpienia największą atrakcją są jednak dwa dwuosobowe wyjazdy na niesamowity występ Michael Jackson The Immortal World Tour by Cirque du Soleil! Koncert odbędzie się 19 października br. na The O2 Arena w Londynie! Aby zdobyć skórzaną kurtkę „Bad” lub dwuosobowy bilet na koncert wystarczy przesłać zdjęcie z kolekcją trzech różnych puszek Pepsi z limitowanej edycji.
W 25. rocznicę wydania albumu „Bad” Pepsi oddaje hołd twórczości Michaela Jacksona i wprowadza na rynek limitowaną edycję puszek z podobiznami Króla Popu. Kolekcjonerska seria Pepsi, która przedstawia trzy wizerunki Michaela w charakterystycznych dla niego pozach, jest od początku września dostępna w Polsce.
Michael Jackson od początku swojej kariery był ściśle związany z Pepsi – już w 1983 roku wystąpił
w kultowej reklamie „Pepsi Generation”, a rok później jego wizerunek po raz pierwszy pojawił się na limitowanej serii puszek. W 1987 roku światło dzienne ujrzał bestsellerowy album „Bad”, który w niecały miesiąc po premierze trafił na szczyt amerykańskiej listy przebojów. Michael osobiście zaśpiewał i zatańczył tytułowy kawałek „Bad” w spocie Pepsi „The Magic Begins”.
Aplikację konkursową „King of Pop” na Facebooku przygotowała Agencja Digital One.
Aby wygrać nagrody wystarczy odwiedzić profil Pepsi na Facebooku i wziąć udział w konkursach: https://www.facebook.com/PEPSIpl.
Więcej informacji na temat Pepsi znajduje się na stronie www.pepsi.pl.
O firmie PepsiCo
W swoim globalnym portfolio obejmującym marki artykułów żywnościowych i napojów, PepsiCo posiada 22 różne linie produktów, z których każdy generuje w ciągu roku sprzedaż detaliczną na poziomie ponad miliarda dolarów. Nasze główne przedsiębiorstwa wytwarzają również setki innych pożywnych, smacznych artykułów żywnościowych i napojów, które niosą radość konsumentom na całym świecie. Przy średniorocznych przychodach sięgających ponad 65 mld dolarów, wszystkich pracowników PepsiCo łączy wyjątkowe zaangażowanie w sprawy zrównoważonego rozwoju pod hasłem „Performance with Purpose”. Starając się oferować szeroki wybór zdrowych, łatwo dostępnych i przynoszących radość produktów, ograniczając swój wpływ na środowisko naturalne, redukując zużycie wody, energii oraz ilość opakowań, zapewniając znakomite warunki pracy naszym współpracownikom, szanując, wspierając i inwestując w rozwój społeczności lokalnych, gdzie działamy. Więcej informacji nt. PepsiCo jest dostępnych na globalnej stronie pod adresem www.pepsico.com oraz na polskiej stronie firmy www.pepsicopoland.com
Odwiedź PepsiCo na:
• Twitter (@PepsiCo)
• Facebook (@http://www.facebook.com/PepsiCoPolska)
• PepsiCo Blogs
• PepsiCo Press Releases
• PepsiCo Multimedia
• PepsiCo Videos