Carpisa, sieć sklepów oferująca torebki, akcesoria oraz bagaż, otwiera swoje pierwsze butiki w Polsce. Firma doradcza Cushman & Wakefield reprezentowała najemcę w wynajmie salonów w galerii Bonarka City Center w Krakowie i CH Atrium Targówek w Warszawie.
Firma Carpisa powstała w 2001 roku. W swojej ofercie, oprócz torebek, posiada również walizki, teczki, portfele oraz inne modowe akcesoria dla kobiet i mężczyzn. Wszystkie produkty są projektowane we Włoszech, a asortyment w salonach co tydzień jest wzbogacany o nowe pozycje.
Bonarka City Center to największe centrum handlowe w Krakowie. Obiekt został otwarty w listopadzie 2009 r. i posiada 91 tys. mkw. powierzchni najmu. Centrum handlowe Atrium Targówek powstało w 1998 r. i po rozbudowie przeprowadzonej w 2001 roku dysponuje ponad 50 tys. mkw. powierzchni najmu.
Na koniec 2011 r. Carpisa posiadała 490 salonów, w tym 435 we Włoszech. Łączna powierzchnia wszystkich lokali wynosiła ponad 44 tys. mkw. W nowym salonie w Krakowie firma zajmie 65 mkw. powierzchni handlowej (otwarcie w lipcu), a w Warszawie 117 mkw. (otwarcie nastąpiło 16 czerwca).
„Wejście firmy Carpisa do Polski to efekt globalnej strategii firmy. Firma posiada 69 sklepów poza terenem Włoch (stan na koniec czerwca). W ciągu najbliższych dwóch lat planuje otwarcie kolejnych 100. Polska to jeden z ważniejszych celów ekspansji” – mówi Szymon Łukasik, Associate, Dział Powierzchni Handlowych, Cushman & Wakefield.
W obu transakcjach firma doradcza Cushman & Wakefield reprezentowała firmę Fashion Investment Group, która posiada licencję na rozwój systemu franczyzowego marki Carprisa na terenie Polski.
***
Cushman & Wakefield jest wiodącą na świecie firmą świadczącą usługi doradcze na rynku nieruchomości komercyjnych. Została założona w 1917 r. i obecnie zatrudnia ponad 14.000 pracowników w 243 biurach w 60 krajach. Firma reprezentuje zarówno małe firmy, jak i duże korporacje z listy „Fortune 500”. Firma Cushman & Wakefield oferuje pełen zakres usług w pięciu głównych obszarach: Obsługa Transakcji (reprezentowanie najemców i wynajmujących na rynku powierzchni biurowych, handlowych i magazynowych); Rynki Kapitałowe (sprzedaż nieruchomości, zarządzanie inwestycyjne nieruchomościami, bankowość inwestycyjna, finansowanie dłużne i kapitałowe); Rozwiązania dla Inwestorów i Najemców Korporacyjnych (zintegrowane doradztwo strategiczne na rzecz dużych korporacji i właścicieli nieruchomości, w tym zarządzanie nieruchomościami i zarządzanie projektami); Konsulting (doradztwo biznesowe oraz doradztwo w zakresie nieruchomości); Usługi Wyceny i Doradztwa (wycena, analiza HBU, pomoc przy rozstrzyganiu sporów oraz inne specjalistyczne usługi obejmujące różne sektory rynku). Firma Cushman & Wakefield jest uznanym liderem w dziedzinie badań światowego rynku nieruchomości, publikuje szereg raportów, które dostępne są w części Knowledge Center na stronie www.cushmanwakefield.com
Carpisa, sieć sklepów oferująca torebki, akcesoria oraz bagaż, otwiera swoje pierwsze butiki w Polsce. Firma doradcza Cushman & Wakefield reprezentowała najemcę w wynajmie salonów w galerii Bonarka City Center w Krakowie i CH Atrium Targówek w Warszawie.
Firma Carpisa powstała w 2001 roku. W swojej ofercie, oprócz torebek, posiada również walizki, teczki, portfele oraz inne modowe akcesoria dla kobiet i mężczyzn. Wszystkie produkty są projektowane we Włoszech, a asortyment w salonach co tydzień jest wzbogacany o nowe pozycje.
Bonarka City Center to największe centrum handlowe w Krakowie. Obiekt został otwarty w listopadzie 2009 r. i posiada 91 tys. mkw. powierzchni najmu. Centrum handlowe Atrium Targówek powstało w 1998 r. i po rozbudowie przeprowadzonej w 2001 roku dysponuje ponad 50 tys. mkw. powierzchni najmu.
Na koniec 2011 r. Carpisa posiadała 490 salonów, w tym 435 we Włoszech. Łączna powierzchnia wszystkich lokali wynosiła ponad 44 tys. mkw. W nowym salonie w Krakowie firma zajmie 65 mkw. powierzchni handlowej (otwarcie w lipcu), a w Warszawie 117 mkw. (otwarcie nastąpiło 16 czerwca).
„Wejście firmy Carpisa do Polski to efekt globalnej strategii firmy. Firma posiada 69 sklepów poza terenem Włoch (stan na koniec czerwca). W ciągu najbliższych dwóch lat planuje otwarcie kolejnych 100. Polska to jeden z ważniejszych celów ekspansji” – mówi Szymon Łukasik, Associate, Dział Powierzchni Handlowych, Cushman & Wakefield.
W obu transakcjach firma doradcza Cushman & Wakefield reprezentowała firmę Fashion Investment Group, która posiada licencję na rozwój systemu franczyzowego marki Carprisa na terenie Polski.
***
Cushman & Wakefield jest wiodącą na świecie firmą świadczącą usługi doradcze na rynku nieruchomości komercyjnych. Została założona w 1917 r. i obecnie zatrudnia ponad 14.000 pracowników w 243 biurach w 60 krajach. Firma reprezentuje zarówno małe firmy, jak i duże korporacje z listy „Fortune 500”. Firma Cushman & Wakefield oferuje pełen zakres usług w pięciu głównych obszarach: Obsługa Transakcji (reprezentowanie najemców i wynajmujących na rynku powierzchni biurowych, handlowych i magazynowych); Rynki Kapitałowe (sprzedaż nieruchomości, zarządzanie inwestycyjne nieruchomościami, bankowość inwestycyjna, finansowanie dłużne i kapitałowe); Rozwiązania dla Inwestorów i Najemców Korporacyjnych (zintegrowane doradztwo strategiczne na rzecz dużych korporacji i właścicieli nieruchomości, w tym zarządzanie nieruchomościami i zarządzanie projektami); Konsulting (doradztwo biznesowe oraz doradztwo w zakresie nieruchomości); Usługi Wyceny i Doradztwa (wycena, analiza HBU, pomoc przy rozstrzyganiu sporów oraz inne specjalistyczne usługi obejmujące różne sektory rynku). Firma Cushman & Wakefield jest uznanym liderem w dziedzinie badań światowego rynku nieruchomości, publikuje szereg raportów, które dostępne są w części Knowledge Center na stronie www.cushmanwakefield.com