Missoni i Lindex gromadzą fundusze na badania nad rakiem piersi, wprowadzając do sprzedaży różowe bransoletki. 50 procent ceny sprzedaży jest przeznaczone na badania nad rakiem piersi.
Słynny w całym świecie włoski dom mody Missoni połączył siły z europejską siecią odzieżową Lindex, aby wspierać badania nad rakiem piersi. Wynik współpracy to unikalna kolekcja, a 10 procent ceny jej sprzedaży zasila bezpośrednio walkę z rakiem piersi.
Aby wzbogacić kolekcję, dołączono do niej wyjątkową różową bransoletkę, a 50 procent ceny jej sprzedaży przeznacza się na badania nad rakiem piersi.
„W projektowaniu bransoletki ważną rolę odegrał symbol różowej wstążki . W bransoletce Missoni i Lindex dwie różowe opaski/wstążki przeplatają się w nowoczesnym i pięknym stylu. Ważne jest także rękodzieło i prawdziwa skóra, dzięki czemu bransoletka jest kobieca i pasuje do kobiet wszystkich pokoleń” mówi Lea Rytz Goldman, Dyrektorka Działu Projektów i Zakupów w Lindex.
„Współpraca z firmą Lindex dała nam wyjątkową możliwość przygotowania przystępnego cenowo projektu dla każdej kobiety oraz przekazania czegoś od siebie – poprzez tworzenie ogólnoświatowej świadomości w kwestii raka piersi. Badania nad rakiem piersi to bardzo ważna kwestia. Missoni należy do takiej gałęzi przemysłu, w której 95 procent pracowników stanowią kobiety. Wiele osób z mojego otoczenia miało do czynienia z rakiem piersi, dlatego prowadzenie tych badań jest naprawdę ważne” mówi Angela Missoni.
Różowa bransoletka należy do kolekcji biżuterii Missoni Lindex, którą Lindex wprowadzi do sprzedaży 25 września. Kolekcja biżuterii obejmuje naszyjniki, kolczyki i bransoletki w dwóch dodatkowych kolorach. Jednak różowa bransoletka pojawi się w sprzedaży 1 października, w ramach Kampanii Różowej Wstążki.
***
Lindex to jedna z wiodących europejskich sieci odzieżowych – posiada ponad 450 sklepów w 14 krajach. Nasza koncepcja biznesowa – Inspirująca moda po przystępnej cenie. Ubrania Lindex reprezentują różne koncepcje mody damskiej, mody dziecięcej oraz bielizny. Są skierowane do kobiet, które interesują się modą. Lindex jest częścią notowanej na giełdzie fińskiej grupy Stockmann. Więcej informacji znajdziesz na www.lindex.com
Missoni i Lindex gromadzą fundusze na badania nad rakiem piersi, wprowadzając do sprzedaży różowe bransoletki. 50 procent ceny sprzedaży jest przeznaczone na badania nad rakiem piersi.
Słynny w całym świecie włoski dom mody Missoni połączył siły z europejską siecią odzieżową Lindex, aby wspierać badania nad rakiem piersi. Wynik współpracy to unikalna kolekcja, a 10 procent ceny jej sprzedaży zasila bezpośrednio walkę z rakiem piersi.
Aby wzbogacić kolekcję, dołączono do niej wyjątkową różową bransoletkę, a 50 procent ceny jej sprzedaży przeznacza się na badania nad rakiem piersi.
„W projektowaniu bransoletki ważną rolę odegrał symbol różowej wstążki . W bransoletce Missoni i Lindex dwie różowe opaski/wstążki przeplatają się w nowoczesnym i pięknym stylu. Ważne jest także rękodzieło i prawdziwa skóra, dzięki czemu bransoletka jest kobieca i pasuje do kobiet wszystkich pokoleń” mówi Lea Rytz Goldman, Dyrektorka Działu Projektów i Zakupów w Lindex.
„Współpraca z firmą Lindex dała nam wyjątkową możliwość przygotowania przystępnego cenowo projektu dla każdej kobiety oraz przekazania czegoś od siebie – poprzez tworzenie ogólnoświatowej świadomości w kwestii raka piersi. Badania nad rakiem piersi to bardzo ważna kwestia. Missoni należy do takiej gałęzi przemysłu, w której 95 procent pracowników stanowią kobiety. Wiele osób z mojego otoczenia miało do czynienia z rakiem piersi, dlatego prowadzenie tych badań jest naprawdę ważne” mówi Angela Missoni.
Różowa bransoletka należy do kolekcji biżuterii Missoni Lindex, którą Lindex wprowadzi do sprzedaży 25 września. Kolekcja biżuterii obejmuje naszyjniki, kolczyki i bransoletki w dwóch dodatkowych kolorach. Jednak różowa bransoletka pojawi się w sprzedaży 1 października, w ramach Kampanii Różowej Wstążki.
***
Lindex to jedna z wiodących europejskich sieci odzieżowych – posiada ponad 450 sklepów w 14 krajach. Nasza koncepcja biznesowa – Inspirująca moda po przystępnej cenie. Ubrania Lindex reprezentują różne koncepcje mody damskiej, mody dziecięcej oraz bielizny. Są skierowane do kobiet, które interesują się modą. Lindex jest częścią notowanej na giełdzie fińskiej grupy Stockmann. Więcej informacji znajdziesz na www.lindex.com