W tegorocznej edycji plebiscytu Miesięcznika „Dziecko”, III nagrodę w kategorii Zabawki otrzymała Migocząca Hula-Kula marki VTech z oferty firmy Trefl. Miesięcznik wydawany przez Agorę SA organizuje plebiscyt „Najlepszy Produkt dla Dziecka” już od ponad 10 lat.
Plebiscyt miesięcznika „Dziecko” różni się od konkursów organizowanych przez inne czasopisma.
Najlepszy produkt wybierany jest przez samych konsumentów, czytelników pisma i to oni zgłaszają propozycje produktów typowanych do nagrody.
Dzięki temu wyróżnienie jest bardzo cenione zarówno przez konsumentów, jak i przez samych producentów.
Wyniki plebiscytu „Najlepszy Produkt dla Dziecka 2011” ukażą się w lipcowym numerze miesięcznika „Dziecko”, a także na portalu www.edziecko.pl
Wśród nagrodzonych znalazły się największe firmy z branży dziecięcej w Polsce. Po podliczeniu głosów, wyłonione zostały po trzy najlepsze produkty, na które oddano największą liczbę głosów, w każdej spośród wyznaczonych dwunastu kategorii.
***
Magazyn „Dziecko” ukazuje się od 1994 roku. Nakład miesięcznika osiąga 145.000. tys. egzemplarzy. To razem z „Mamo to ja” najważniejsze pismo parentingowe w Polsce.
Miesięcznik adresowany jest do rodziców zarówno tych młodych, niedoświadczonych jak i starszych, którzy chcą stworzyć atmosferę miłości i wsparcia dla swoich dzieci.
W tegorocznej edycji plebiscytu Miesięcznika „Dziecko”, III nagrodę w kategorii Zabawki otrzymała Migocząca Hula-Kula marki VTech z oferty firmy Trefl. Miesięcznik wydawany przez Agorę SA organizuje plebiscyt „Najlepszy Produkt dla Dziecka” już od ponad 10 lat.
Plebiscyt miesięcznika „Dziecko” różni się od konkursów organizowanych przez inne czasopisma.
Najlepszy produkt wybierany jest przez samych konsumentów, czytelników pisma i to oni zgłaszają propozycje produktów typowanych do nagrody.
Dzięki temu wyróżnienie jest bardzo cenione zarówno przez konsumentów, jak i przez samych producentów.
Wyniki plebiscytu „Najlepszy Produkt dla Dziecka 2011” ukażą się w lipcowym numerze miesięcznika „Dziecko”, a także na portalu www.edziecko.pl
Wśród nagrodzonych znalazły się największe firmy z branży dziecięcej w Polsce. Po podliczeniu głosów, wyłonione zostały po trzy najlepsze produkty, na które oddano największą liczbę głosów, w każdej spośród wyznaczonych dwunastu kategorii.
***
Magazyn „Dziecko” ukazuje się od 1994 roku. Nakład miesięcznika osiąga 145.000. tys. egzemplarzy. To razem z „Mamo to ja” najważniejsze pismo parentingowe w Polsce.
Miesięcznik adresowany jest do rodziców zarówno tych młodych, niedoświadczonych jak i starszych, którzy chcą stworzyć atmosferę miłości i wsparcia dla swoich dzieci.