Nowa kampania reklamowa Volvo, promująca model XC60 i unikalny system City Safety, rozpoczęła się w maju br. i potrwa dwa miesiące.
Celem kampanii jest zaprezentowanie modelu Volvo XC60 oraz zastosowanej w nim technologii City Safety. Jest to układ, który przy użyciu czujnika laserowego wbudowanego w górną część szyby, monitoruje ruch przed samochodem. Jeżeli kierowca nie zareaguje na zwolnienie lub zatrzymanie pojazdu jadącego przed nim, samochód wyposażony w City Safety, automatycznie zahamuje unikając zderzenia. System jest aktywny przy prędkościach do 50 km/h.
Volvo XC60 z technologią City Safety jako wyposażeniem standardowym, jest dostępny już od 127 900 zł brutto.
Kierowcy mają na drodze wiele czynników rozpraszających, co sprzyja popularnym w mieście stłuczkom w tył pojazdu poprzedzającego. Volvo XC60, dzięki City Safety, redukuje to zagrożenie do minimum. Planując kampanię chcieliśmy pokazać urodę samochodu, jednocześnie podkreślając jego bezpieczeństwo. Ten model, to prawdziwa perełka w gamie Volvo, dlatego trzeba o nim mówić – uważa Łukasz Wójcik, Communication Manager z Volvo Auto Polska.
Volvo zaplanowało kampanię centralną, ogólnopolską, ale też dostarczyło materiały swoim autoryzowanym dealerom, którzy mogą prowadzić działania w lokalnych mediach.
Główne kanały komunikacji to telewizja, radio, a także całostronnicowe reklamy w kolorowych magazynach – tygodnikach opinii, miesięcznikach dla kobiet, prasie biznesowej i motoryzacyjnej. Cyfrowe bilboardy można zobaczyć na kluczowych portalach internetowych, a wybrani klienci otrzymali dedykowanego tej kampanii informacyjnego maila. Volvo postanowiło dotrzeć z przekazem używając nośników wielkoformatowych w ośmiu dużych miastach (billboardy, backlighty i frontlighty). Pomyślano także o użytkownikach urządzeń przenośnych i dla tej grupy przygotowana została reklama w Mobile RSS.
Nowa kampania reklamowa Volvo, promująca model XC60 i unikalny system City Safety, rozpoczęła się w maju br. i potrwa dwa miesiące.
Celem kampanii jest zaprezentowanie modelu Volvo XC60 oraz zastosowanej w nim technologii City Safety. Jest to układ, który przy użyciu czujnika laserowego wbudowanego w górną część szyby, monitoruje ruch przed samochodem. Jeżeli kierowca nie zareaguje na zwolnienie lub zatrzymanie pojazdu jadącego przed nim, samochód wyposażony w City Safety, automatycznie zahamuje unikając zderzenia. System jest aktywny przy prędkościach do 50 km/h.
Volvo XC60 z technologią City Safety jako wyposażeniem standardowym, jest dostępny już od 127 900 zł brutto.
Kierowcy mają na drodze wiele czynników rozpraszających, co sprzyja popularnym w mieście stłuczkom w tył pojazdu poprzedzającego. Volvo XC60, dzięki City Safety, redukuje to zagrożenie do minimum. Planując kampanię chcieliśmy pokazać urodę samochodu, jednocześnie podkreślając jego bezpieczeństwo. Ten model, to prawdziwa perełka w gamie Volvo, dlatego trzeba o nim mówić – uważa Łukasz Wójcik, Communication Manager z Volvo Auto Polska.
Volvo zaplanowało kampanię centralną, ogólnopolską, ale też dostarczyło materiały swoim autoryzowanym dealerom, którzy mogą prowadzić działania w lokalnych mediach.
Główne kanały komunikacji to telewizja, radio, a także całostronnicowe reklamy w kolorowych magazynach – tygodnikach opinii, miesięcznikach dla kobiet, prasie biznesowej i motoryzacyjnej. Cyfrowe bilboardy można zobaczyć na kluczowych portalach internetowych, a wybrani klienci otrzymali dedykowanego tej kampanii informacyjnego maila. Volvo postanowiło dotrzeć z przekazem używając nośników wielkoformatowych w ośmiu dużych miastach (billboardy, backlighty i frontlighty). Pomyślano także o użytkownikach urządzeń przenośnych i dla tej grupy przygotowana została reklama w Mobile RSS.