Pewnie wiecie, że dziewczynki lubią błyszczeć. A czy wiecie też, że kochają coś kolekcjonować? Coś, co nawiązuje do sportu, hobby, mody, podróżowania… One wszystkie kochają…Charm It!
W każdym sklepie z zabawkami pojawiają się Klienci, którzy szukają porady u Sprzedawcy – jaki produkt kupić dziecku, które już wszystko ma…? Produkt powinien być przy tym oryginalny, modny, dobrze wykonany, ładnie opakowany i w atrakcyjnej cenie! Te wszystkie cechy łączy w sobie… CHARM IT!
Firma DISTRI, wyłączny Przedstawiciel w Polsce firmy High IntenCity Corp. od 1 marca 2012 r. wprowadza na polski rynek nową markę, znaną już w wielu krajach na świecie – biżuterię CHARM IT. Produkt dedykowany jest dziewczynkom w wieku 5-15 lat.
Błyszczące bransoletki i urocze, wymienne zawieszki, tworzą oryginalną i niepowtarzalną biżuterię, która zachwyca nie tylko dziewczynki, ale również Ich Mamy! Wystarczy tylko wybrać – każda zawieszka, to inny styl i charakter, to symbol: przyjaźni, zainteresowań, mody, uczuć… Zawieszki charms, można zestawiać na wiele sposobów, dowolnie komponując indywidualną biżuterię. To bardzo proste – zawieszasz i odpinasz charmsy, kiedy tylko masz na to ochotę!
Koncept charms zachwyca swoim wdziękiem i bogactwem rozwiązań dziewczyny i kobiety na wszystkich kontynentach, a w połączeniu z doskonałym wzornictwem i jakością wykonania biżuterii CHARM IT, otrzymujemy do dyspozycji produkt wręcz doskonały.
Ofertę CHARM IT stanowią: bransoletki w trzech opcjach i trzech przedziałach cenowych, tj. bransoletki zwykłe bez dodatkowych elementów oraz bransoletki w których ogniwa zestawione są z bardzo efektownymi elementami ozdobnymi oraz zawieszki (charms) w 36 wzorach w tym wzory na licencji Disney. Wybrane wzory zawieszek CHARM IT posiadają oryginalne funkcje – są zawieszki otwierane, zawieszki na zdjęcie, zawieszki świecące w ciemności, jak również zawieszki z ruchomymi elementami.
Biżuteria CHARM IT jest już dostępna na wielu rynkach, m.in. w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Japonii i oczywiście w Europie (Hiszpania, Francja, Włochy, Węgry, Czechy, Niemcy, Austria i wiele innych). Czas na podbój polskiego rynku!
Biżuteria na wymagającym amerykańskim rynku została nie tylko zauważona, ale również doceniona – w 2011 rynku CHARM IT zdobyło nagrodę w kategorii „Najlepsze akcesoria dla dziewczynek” przyznawanej przez Magazyn „Earnshaw’s”.
Producentem biżuterii CHARM IT jest High IntenCity Corp., firma rodzinna z 19-letnim doświadczeniem, która doskonale wyczuwa obowiązujące na rynku trendy i w zgodzie z nimi tworzy produkty perfekcyjnie trafiające w gust młodszych dziewczynek, jak i nastolatek. Produkty firmy High IntenCity Corp. wyróżnia znakomite wzornictwo, ale i ogromna dbałość w odniesieniu do jakości. Biżuteria CHARM IT wykonana jest ze stali chirurgicznej. Nie zawiera chromu i niklu. Spełnia wymogi: the Consumer Product Safety ImprovementAct (CPSIA) i the European Union’s EN 71 PART 3 (HEAVY METALS).
Firma DISTRI wprowadzając markę CHARM IT na polski rynek przywiązuję ogromną rolę do systemu ekspozycyjnego w punkcie sprzedaży. Sklepy wyposażane są w specjalny ekspozytor umożliwiający efektowne zaprezentowanie oferty zawieszek i bransoletek. Ekspozytor jest bardzo funkcjonalny, a przy tym buduje wizerunek CHARM IT, jako produktu markowego i zapewnia skutecznie rozpoznawalność tej linii pośród innych, dostępnych w sklepie produktów.
Produkt markowy wymaga również odpowiedniego opakowania, dlatego sklepy zostają wyposażone w specjalne torebeczki na zawieszki i bransoletki z logo CHARM IT.
W linii znajdują się ponadto specjalne zestawy prezentowe w eleganckim pudełku, którego zawartość stanowią 1 bransoletka oraz 3 zawieszki. Każdy zestaw, to inny temat przewodni i tak w ofercie znajdują się np. zestawy „Kocham taniec”, „Na zawsze przyjaciele”, „Happy Birthday”, „Promyk lata” i wiele innych.
Sklepy prowadzące sprzedaż biżuterii CHARM IT zyskują nie tylko ciekawy produkt do oferty, ale również tak ważną w handlu lojalność Klienta. Koncept charms zakłada bowiem, że zawieszki na bransoletce dziewczynka zestawia wciąż od nowa, stosownie do tego, jak zmieniają się Jej uczucia i nastrój, a to z kolei gwarantuje powtarzalność wizyt w sklepie w celu nabycia coraz to nowych wzorów zawieszek.
Marka CHARM IT wymaga aktualnie popularyzacji na rynku polskim, ale zadanie jest o tyle łatwiejsze, że koncept produktu jest powszechnie znany i zyskał już akceptację konsumentów. Zadaniem Działu Marketingu firmy DISTRI jest zatem nie tyle „zaszczepienie” idei, co poinformowanie dziewczynek i Ich mam, że fantastyczna biżuteria z kategorii charms jest już dostępna na polskim rynku także w wersji dedykowanej specjalnie dziewczynkom i nastolatkom w wieku 5-15 lat. W tym celu podjęte zostaną działania z zakresu public relations, akcje promocyjne w Internecie, powstanie również strona internetowa CHARM IT w wersji polskiej.
***
Firma DISTRI zaprasza do współpracy sklepy z zabawkami, sklepy prezentowe oraz inne placówki z artykułami dla dzieci i nastolatków. Marka CHARM IT otwiera nowe możliwości w handlu, które warto wykorzystać!