27 grudnia br. Bank Pocztowy wprowadził do swojej oferty nowy produkt – Pocztowe Konto Oszczędnościowe.
Pocztowe Konto Oszczędnościowe ma za zadanie poszerzyć ofertę depozytową Banku o produkt gratyfikujący klientów dbających o powiększanie swoich oszczędności. Produkt ten jest dedykowany dla Klientów detalicznych. W zależności od wartości zgromadzonych środków, Klienci mogą liczyć na cztery progi oprocentowania.
Na oprocentowanie wynoszące 6% mogą liczyć Klienci, którzy będą utrzymywać na koncie powyżej 100 tys. zł. 5% wynosi oprocentowanie dla salda do 100 tys. zł. Osoby utrzymujące saldo pomiędzy 10 a 20 tys. zł otrzymają 4%. Oprocentowaniem nominalnym w wysokości 3% objęte będą środki do 10 tys. zł.
– Zaletą Pocztowego Konta Oszczędnościowego są niższe w porównaniu do rynku progi, gwarantujące wyższe oprocentowanie. Najwyższa stawka oprocentowania, 6% jest porównywalna z najbardziej atrakcyjnymi ofertami depozytowymi na rynku. Wzrastające oprocentowanie zachęca do systematycznego oszczędzania i zwiększania salda na koncie – mówi Karolina Stefanowicz, z-ca Dyrektora Departamentu Sprzedaży Bankowości Pocztowej.
Otwarcie i prowadzenie Pocztowego Konta Oszczędnościowego jest bezpłatne. Klienci mogą dokonać w miesiącu jednej bezpłatnej wypłaty na rachunek w Banku Pocztowym. Wypłaty z konta nie powodują utraty odsetek.
Jego zaletą jest m.in. bezpłatny dostęp do platformy internetowej Pocztowy24. Bank Pocztowy oferuje również możliwość bezpłatnego sprawdzenia salda konta, poprzez usługę pakietu SMS.
Bank zachowuje jednocześnie w swojej ofercie dotychczasowe Nowe Konto Oszczędnościowe oraz Firmowe Konto Oszczędnościowe.
Pocztowe Konto Oszczędnościowe można założyć w placówce Banku, w Urzędzie Pocztowym lub za pośrednictwem Infolinii oraz przez Internet. Wypełniony formularz umowy można również przekazać listonoszowi. Jedynym dokumentem wymaganym przy zakładaniu Pocztowego Konta Oszczędnościowego jest dowód osobisty.